Chodzi mi głównie o taki film w którym zakończenie wciska w fotel.
Takie że nocami możesz się zastanawiać nad zakończeniem filmu i co mogłoby być dalej (myślę że mnie zrozumiecie)
Filmy jak np. Wyspa Tajemnic, Incepcja czy Zaginiona dziewczyna.
Myślę że polecicie jakieś tytuły godne obejrzenia.
Pozdrawiam.
Filmy w których zakończenie wbija w fotel?
- Pandorum (sci-fi)
- Oslo, 31 sierpnia (dramat)
Nie polecam czytać opisu, ale to dramat a nie film akcji - jeśli nie preferujesz dramatów to nie polecam.
Ujrzałem diabła (akcja)
Koreański film pełen zwrotów akcji bardziej w środku fabuły niż w zakończeniu, nie polecam jeśli razi Cię przemoc na ekranie.
Ziemia niczyja (wojenny, z 2001)
A z seriali - Utopia , brytyjska produkcja z 2013-2014
"Seven", "Labirynt", "Skóra, w której żyję", "Dochodzenie" (2008), "Co kryje prawda", "Palmetto"....
Bardzo podobny do Zaginionej jest film http://www.filmweb.pl/film/Trup-2012-637730 :)
I chociaż nie jest tak świetny jak Zaginiona, to ma ciekawe zakończenie :)
z ostatnich na pewno Sygnał, co prawda tematyka zupełnie z innej bajki, ale gwarantuje że już podczas seansu kilka razy zmiana toru wciśnie w fotel, a zakończenie? no cóż...... zobaczysz :)
Memento też jest Nolana :P swoją drogą bardzo polecam. Twist fabularny jest dużo mocniejszy niż w Gone girl
haha zakonczenei ktore wbija w fotel hah adobre sobie..chyba fotel jakis lipny masz ze sie wbijasz w niego (bez urazy taki zarcik)ale i tak nuda i nuda szału nie ma
Jeżeli jednak lubisz filmy z niedopowiedzeniem czyli "bujaj się widzu i myśl" polecam ci Przeznaczenie / Predestination (2014). Film tak zagmatwany, że Incepcja przy tym wysiada. Po oglądnięciu tego filmu 2-3h zastanawiałem się nad zakończeniem
Przeznaczenie jest rewelacyjne ;)
Polecam od siebie coś, przy czym dobrze jest pomyśleć: Drabina Jakubowa, Stay, Mr.Nobody. Poszukam i dopiszę więcej, bo wiem, że są ;)
Zakonczeniu z filmu zaginiona dziewczyna nie wgniata w fotel itp itd ale Labiryntu to tak zgodze sie bo do dzis nie wiem i sie nie dowiem (uwaga spoiler)czy gosc przezyl a policjant uslyszal gwizdek czy tylko gwizd wiatru
"Prestige" / "Prestiż" z Jackamen i Balem, od początku do końca z zaciśniętymi zębami, a koniec POWALAJĄCY, pozdrawiam.
Co Cię tak wcisnęło w fotel? Mnie wyłącznie głupota i niekonsekwencja męża i scenariuszu filmu. Stracony czas na taki gniot, ale cóż takie czasy i takim gównem się tłuszcza zachwyca.
Większość filmów Finchera: Fight Club lub Gra zakończenia w obu filmach są epickie
Panaceum... dość podobny do zaginionej czyli kobiety próbują odegrać się na facetach
"Srpski film" poj****o cię !!! chcesz komuś zafundować traumę na dłużej, to jest film ala' snuff, extremely violent gore, taki film to mógłbyś polecać gdyby ktoś prosił o horrory sadystyczne ze szczególnym okrucieństwem (z dopiskiem "Hard stuff" tylko na własną odpowiedzialność) a niech to włączy ktoś nieświadomy, porównanie tego z wymienionymi wcześniej jest kompletną głupotą.
Oczywiście twoje chamskie wyzwiska zgłoszone do moderacji żałosny gimbusie :D nie nauczyli cię w gimbazie gdzie się stawia znaki XD
Szczerze polecam hiszpański 'La Cara oculta" (2011) reż. Andrés Baiz . Naprawdę warto obejrzeć - jest rewelacyjny.
Stare: Fortepian, Atlas Chmur, To nie kraj dla starych ludzi, Gra z M. Dauglasem, Musimy porozmawiac o Kevinie, Przerwana lekcja muzyki, Pulp Fiction, Więzień nienawiści, American Beauty, Cast Away - poza swiatem, Requiem dla snu, Dom z piasku i mgły, Skóra w której żyję, Miasto gniewu, Hotel Ruanda, Pogorzelisko (cięzki, ale koncówka zwala z nóg) i wiele innych, które trzeba zobaczyć.
Nowsze: Whiplash, Witaj w klubie, Django... Wszystkie wymienione są na poziomie :)
Polecam rowniez film "Koneser" , chyba nikt go nie wymienil a koncowka tez pelna zaskoczenia ;)
Dokładnie Koneser wciska w fotel, Siedem także, ale ten film od 100 minuty już nie dociska do niczego, robi się przewidywalny i amerykański. Lot zaskoczył końcówką ale nie ten film, mimo to 7 gwiazdek się należy.